Reklamasjon & retursending
Hvis du ved mottak kan se at emballasjen er skadet, så anbefaler vi at du nekter å motta pakken. Dvs. at du informerer fraktmannen eller pakkeshoppen om at du ikke ønsker varen.
Vi anbefaler at du alltid tar bilder av emballasjen før utpakning ved mistanke om skadet vare.
Uansett om du oppdager en skade ved mottak, eller når du pakker ut dine varer, har vi behov for bildedokumentasjon av din reklamasjon, og derfor ber vi deg kontakte oss via nedenstående skjema med vedheftet bilde - eller videodokumentasjon. Vi vil deretter hurtig kontakte deg angående det videre forløpet.
jem & fix tilbyr 2 års reklamasjonsrett på alle varer.
Du har flere muligheter for å reklamere. Du kan dra ut i en av våre jem & fix-butikker med varen – husk å medbringe din kvittering/faktura som bevis for kjøpet. Du har også mulighet for å kontakte kundeservice via nedenstående skjema. Legg gjerne ved et bilde av skaden og kvitteringen. Dette vil forkorte behandlingstiden.
Du kan også ringe til vår kundeservice på tlf. nr. 408 11 998.
jem & fix tilbyr 2 års reklamasjonsrett på alle varer.
Har du en reklamasjon på en vare som er kjøpt via vår hjemmeside, skal du kontakte vår kundeservice via nedenstående skjema eller ringe på tlf. nr. 408 11 998.
Du bes opplyse ordrenummer, bilde av varen og beskrivelse av feilen. Når vi mottar denne informasjonen i din første henvendelse, vil det forkorte behandlingstiden.
Du har 14-dagers angrerett på alle varer. Du kan enten bytte varen mot en annen vare (med forbehold om utsolgte varer) eller få pengene igjen. Varen kan byttes i alle jem & fix butikker. For varer kjøpt på jemogfix.no, vennligst ta kontakt med kundeservice med e-post til kundeservice@jemfix.com eller tlf.: +47 408 11 998 og oppgi bestillingsnummer og eventuelt en årsak.
Du vil bli kontaktet snarest.