Kjøp på jemogfix.no
Det er mulighet for å annullere din ordre. Dog vil dette avhenge av hvor i pakkeprosessen den er, og du skal derfor kontakte kundeservice hurtigst mulig via nedenstående skjema eller på tlf.nr. 408 119 98.
Hvis din ordre er pakket, er det dessverre ikke mulig å annullere den - dvs. typisk 1-5 dager før levering.
Det er mulighet for å endre din ordre. Dette vil dog avhenge av hvor i pakkeprosessen den er, og du skal derfor kontakte kundeservice via nedenstående skjema eller ringe på tlf. nr. 408 119 98.
Det er ikke mulig å legge til ekstra varer til din ordre, da betalingsbeløpet ikke må overskride det beløpet du har godkjent ved bestilling.
Det vil dessverre ikke være mulig å endre ordren hvis den allerede er pakket – dvs. typisk 1-5 dager før levering.
Hvis en endring av ordren ikke er mulig på grunn av at betalingsbeløpet endres, er det mulig å annullere ordren, hvis den enda ikke er pakket – typisk 1-5 dager før levering. Etter annullering kan det så legges en ny ordre på de riktige varene.
Få minutter etter din bestilling vil du motta en bestillingsbekreftelse, så du kan se at vi har registrert din ordre.
Så snart din ordre er pakket, mottar du en mail med din faktura, som er den endelige bekreftelsen på din ordre.
Fakturaen sendes til deg så snart din ordre er pakket og sendt.
Noen varer sendes fra forskjellige lagre. Derfor er det ikke sikkert at leveringen av varene vil skje samtidig. Hvis det er tilfellet, er vi nødt til å fele opp faktureringen, og du vil derfor motta en faktura pr. forsendelse på din mail. Betalingen vil også være oppdelt, så den stemmer med fakturaene.
Sammen med din faktura mottar du en link til Track & Trace, hvor du kan følge din ordre hos PostNord. Du kan angi Track & Trace-nummeret ditt her.
På ordrer levert direkte fra våre leverandører, mottar du ikke Track & Trace.
Har du spørsmål til leveringen av din ordre, er du velkommen til å kontakte kundeservice via nedenstående skjema eller ringe på tlf. nr. 408 119 98.